Члени Академії зможуть користуватися інформацією щодо сучасних методів лікування та реабілітації дітей з обмеженням життєдіяльності, наукових проектів, проведення конференцій, зустрічей та навчальних семінарів, також приймати участь в них, тощо. Крім того, членам Академії буде забезпечено безкоштовно участь в онлайн-конференціях, лекціях, дистанційних заняттях. Вони будуть отримувати професійний практичний журнал «Соціальна педіатрія та реабілітологія», в якому планується з 2021 року друкувати статті з журналу Європейської академії дитячої інвалідності.
Водночас члени Академії зобов’язані своєчасно сплачувати вступні та членські внески в розмірах 500 гр. на рік у строки, що встановлюються Правлінням Академії.

Адреса
4 209, Киів, вул. Богатирська, 30.
ГО «Українська академія дитячої інвалідності»,
ГО"УАДІ"

Контакти
Сайт: www.childneuro.gov.ua/academia
Ел. Пошта: uacd2019@gmail.com
Телефон: (044) 201 35 11
Моб. Телефон: +38 050 381 12 33
Ключова мета Міжнародного Альянсу академій дитячої інвалідності (IAACD) - розробити та запропонувати можливості для навчання, доступні кожному, хто займається доглядом за дітьми-інвалідами. Основні принципи будь-якого такого навчання повинні базуватися на філософії, яку ми всі поділяємо, а саме:

- ґрунтується на принципах МКФ
- доказові методики
- врахування потреб кожної сімї
- перевага надається наданню реабілітаційних послуг за місцем проживання із повним залученням зацікавлених сторін
- просування міждисциплінарних моделей допомоги
- неієрархічна робота в команді
- використання моделі „навчання тренерів” для довгострокової перспективи

Філософія реабілітаційних послуг, яку просувають три академії (Американська академія церебрального паралічу та медицини розвитку AACPDM, Європейської академії дитячої інвалідності EACD, Австралійської академії дитячої інвалідності та медицини розвитку AusACPDM) базується на наступних принципах:

1. Доказова практика – використання принципів доказової медицини (Evidence-Based Medicine) для керівництва прийняття рішень як на індивідуальному рівні, так і на програмному рівнях організації допомоги дітям.
2. Використання концепцій МКФ: зосередження уваги на функціонуванні дитини та родини, заснованих на біопсихосоціальній моделі надання допомоги дітям
3. Впровадження моделі сімейно-центрованої терапії (family-centred care model)
4. Підхід до життєвого курсу, який враховує довгострокові наслідки всіх видів послуг (реабілітаційних, освітніх, соціальних і т.д.) протягом усього життя.
5. Вихід за рамки “фіксуючої” моделі інтенсивної терапії, щоб зосередитись на тому, що люди Можуть зробити і що хочуть зробити.
6. Сприяти трансдисциплінарним моделям неієрархічної допомоги
Made on
Tilda